System zarządzania flotą Jungheinrich FMS to cyfrowe rozwiązanie do zrównoważonej optymalizacji floty wózków widłowych w różnych lokalizacjach. Narzędzie internetowe łączy dane biznesowe, dane pracy wózków, dane dotyczące uderzeń i dostarcza konkretne informacje do podejmowania konkretnych decyzji za pomocą rzetelnej analizy.
Dzięki inteligentnej kontroli dostępu, raportowaniu zdarzeń uderzeniowych, a także danym o kosztach i wydajności, Jungheinrich FMS umożliwia zwiększenie wykorzystania floty, obniżenie kosztów operacyjnych i podniesienie poziomu bezpieczeństwa zarówno personelu, jak i maszyn. System składa się z różnych modułów, które są indywidualnie dostosowywane do Państwa wymagań.
Jakie korzyści oferuje system zarządzania flotą firmy Jungheinrich?
Najważniejsze cechy produktu:
- Przejrzysty przegląd wszystkich istotnych danych dotyczących wózków i analizy według indywidualnych atrybutów urządzeń.
- Szczegółowy wgląd w poniesione koszty w celu identyfikacji czynników kosztowych i potencjalnych oszczędności.
- Szczegółowe raporty dotyczące użytkowania i produktywność urządzeń.
- Automatyczne ostrzeżenia gdy przekroczone są indywidualne limity.
- Nowatorska platforma IoT z opcjonalnym, ustandaryzowanym interfejsem danych/API.
Cechy:
Maksymalne bezpieczeństwo nie tylko dla magazynu:
Proste przydzielanie autoryzacji do wózków i raportowanie uderzeń.
Szybkie przydzielanie i edycja uprawnień operatorów dla poszczególnych urządzeń, całości floty lub grup pojazdów
- Indywidualna konfiguracja grup według potrzeb Klienta.
- Automatyczne informacje o wygasających uprawnieniach operatorów.
Analiza uderzeń zapewniająca zwiększone bezpieczeństwo:
- Zawsze pod kontrolą: przegląd wszystkich uderzeń z ostatnich 24 godzin bezpośrednio na pulpicie głównym.
- Powiadomienie w Portalu w przypadku średnich i silnych uderzeń.
- Zwiększone bezpieczeństwo poprzez automatyczne reakcje wózka na uderzenie, takie jak jazda wolna lub zatrzymanie wózka.
- Łatwa konfiguracja czujników wstrząsów z możliwością ustawienia wartości domyślnych dla wszystkich segmentów wózków.
Optymalny przegląd floty:
- Ogólny przegląd wielkości i składu floty na poziomie lokalnym i globalnym
- Przechowywanie danych podstawowych floty, m.in. typ wózka, producent, wiek, specyfikacje i lokalizacja
- Szybki przegląd aktualnych godzin pracy dla wszystkich wózków widłowych.
Lepsze wykorzystanie wózka przy mniejszym zużyciu:
- Automatyczne rejestrowanie aktualnych motogodzin dla wszystkich wózków Jungheinrich oraz możliwość ręcznych wpisów dla urządzeń ręcznie dodanych przez Klienta.
- Przydatna prognoza wykorzystania motogodzin dla wózków z umowami Full Service w celu weryfikacji limitów motogodzin i ostrzeżenie o osiągnięciu krytycznych przekroczeń.
- Szybka identyfikacja wózków o dużej lub małej liczbie motogodzin w kontekście zakontraktowanych limitów motogodzin pracy, oszczędza Państwa czas i pieniądze.
Koszty pod kontrolą:
- Przejrzyste wyświetlanie wszystkich kosztów serwisowych i finansowania z możliwością podglądu podziału kosztów serwisowych, w tym między innymi koszt uszkodzeń mechanicznych, a także możliwość ręcznego dodawania kolejnych rodzajów kosztów
- Szybka identyfikacja czynników kosztotwórczych dzięki kluczowym wskaźnikom kosztów, w tym między innymi koszty na motogodzinę, dla poszczególnych urządzeń lub całej floty
- Proste porównanie różnych centrów kosztów lub lokalizacji na podstawie indywidualnych raportów kosztów
Większa produktywność dzięki zaawansowanym analizom:
- Możliwość analizy floty lub części floty pod kątem wykorzystania szczytowego i jednoczesnego.
- Prosta identyfikacja niewykorzystanych lub brakujących zasobów w celu optymalizacji składu floty.
- Doskonały przegląd i porównywalność wydajności we wszystkich lokalizacjach, w indywidualnie zdefiniowanym okresie przy użyciu różnych opcji filtrowania.
- Udostępnianie analizy jako link, aby odbiorca widział wybrany przez Państwa widok, podczas jego otwierania.
Całodobowy kontakt z obsługą klienta za pomocą jednego kliknięcia dzięki Call4Service:
- Całodobowy kontakt z Jungheinrich – bezpośrednio przez Jungheinrich FMS.
- Prosty sposób wysyłania cyfrowych zgłoszeń serwisowych.
- Ogólny przegląd aktualnych i zrealizowanych zgłoszeń serwisowych.
Możliwość indywidualnego dostosowania:
- Modułowa konstrukcja: wybór dokładnie tych funkcji, których Państwo potrzebują.
- Analiza poszczególnych struktur organizacyjnych (np. miejsc powstawania kosztów, poszczególnych działów).
- Ręczne dodawanie pojazdów innych firm w celu zapisu wszystkich danych floty.
- Szeroka indywidualizacja poprzez atrybuty specyficzne dla Klienta (np. przypisanie nazw urządzeń, numerów wewnętrznych).
- Indywidualne definiowanie limitów i grupy w ramach modułów.
- Opcjonalne dane API – integracja danych bezpośrednio z systemami Klienta.
- Wysoki poziom opcji anonimizacji.
Maksymalna ochrona danych:
- Zgodność z RODO.
- Przechowywanie i przetwarzanie danych w UE.
- Wysoki stopień opcji anonimizacji.
- Uprawnienia dostępu oparte na rolach w celu zapewnienia poufności. Użytkownicy mają dostęp tylko do tych danych i informacji, których potrzebują do swojej pracy.
Przyszłościowe rozwiązania - rozwojowy system:
- Łatwa rozbudowa dzięki modułowej budowie.
- Ciągły rozwój i ulepszanie algorytmów systemu, funkcji i zaleceń dotyczących optymalizacji.
- Wykorzystanie pełnego potencjału nowych wózków dzięki natychmiastowej integracji systemu i pełnej skalowalności.
Więcej informacji: